From: owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi] On Behalf Of Mikko Lehtovirta Sent: Friday, February 29, 2008 11:15 PM To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Subject: [myrskybongarit-l] Kameraneroille asiaa!!

Moi!

Ajattelin vihdoin sen kameran ostaa, kun näköjään noi alet pyörii joka kaupassa.. Mun ei kannata mitään tuhansien eurojen vekotinta hommata. Tuollainen osui silmääni kun kävin kaupungilla tänään. http://www.pixmania.com/fi/fi/542388/art/olympus/e-410-objektiivi-ed-14-42.html#fichetechnique

Jos joku tulkkaisi mua hieman noiden speksien suhteen ja kertoisi ostoksen kannattavuuden. Tai jos jollain olisi tarjota vaihtoehtoista merkkiä, niin kaikki ehdotukset otetaan vastaan.

-m-

Liity nyt uuteen Windows Live Messenger perheeseen Klikkaa! <http://get.live.com>

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***