Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.09.2005

Samaa mieltä Teemun kanssa. Ite en jaksa mennä mihinkään foorumiin selaamaan aiheita. Ne on helppo ja nopea lukea sähköpostista. Foorumissa joutuu aina selaamaan aiheita kun ei pysy perässä että mitä toiset on kirjoittanu. Siihen menee aikaa ja vaivaa, ainakin mulla. Luulenpa että muitakaan ei kovin huvita selata foorumia. Sähköpostissa viestit pysyy järjestyksessa. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään foorumi.

-Tuomo P.

Nopeampi kuin sähköposti. Henkilökohtaisempi kuin chat. Lataa ilmainen MSN Messenger. http://messenger.msn.fi Lataa nyt koneellesi ilmainen MSN Messenger.