Kirjoittajan mukaan: J-P (jp_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.08.2005

Korkeus. Liikkuminen ilmeisen vapasti. Meneekö maston edestä vai takaa. Mikä välähdys on sen katoamisen jälkeen maston vasemmalla puolella. Onhan noita valopalleroita ollut iät ajat, mutta mitä ne on. Voihan se ollakin joku jekku. Kuumailmapallo (liian kirkas) Olisiko kuvaajan kanssa joku salaliitto, että olisi sovittu kuvaajan kanssa asiasta. En usko. Keskiyö, venestä kuvattu.

Taidan saada tästä trauman, jos järkevää selitystä valopallo-ilmiöille ei säätutkioitten puolelta saada, prkl :-(

Hyväntahtoisesti ärsyttäen vain

J-P Kukko
Jämsä
ps. Ei ole mun asia enää. Tein tehtäväni. Hoitakaa te asiantuntijat loput.

  • Original Message ----- From: "Teemu Ahlholm" <tahlholm_ät_mail.student.oulu.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Tuesday, August 30, 2005 10:46 PM Subject: Re: [myrskybongarit-l] Videosta

> Hei,

> Ensimmäisenä ainakin allekirjoittaneelle tulisi videon perusteella mieleen
> säähavaintopallosta heijastuva auringonvalo (jollaisia joskus voi onnistua
> bongaamaan taivaalta) tai lentokone/helikopteri (jossa valot/valonheitin)?
>
> -Teemu

Jos

http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***

http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html