Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.07.2005

On 25.7.2005, at 9.32, Timpe Roschier wrote:

> Lauantain Hesarissa oli juttu, että Koski TL:ssä olisi käväissyt
> trombi.
> Kuusjoki näyttäisi olevan siinä lähistöllä. Hesarin kuvaus ei kyllä
> tarkasti vahvista tuota, mutta trombin piirteisiin kuuluu Hesarissa
> kuvatut hyvin paikalliset tuhot: kattopeltejä oli lennellyt, mutta
> viereinen muovinen kasvihuone säilyi.
> Kuvassasi riippuvat suikaleet ovat hyvin samannäköisiä Henry Aron
> videolle kuvaaman Korson trombin stillikuvien kanssa. Harmi, ettei
> tullut videolle. Henryn videossa huomaa sen, että tuollainen systeemi
> [...]

Kuvat on otettu välillä 20.25-20.35. Mielestäni tuossa kohdassa tie kulki aika suoraan länsi-itä suunnassa, joten panorama on myös saman suuntainen. Mats ilmoittanee tarkemman sijainnin. Lisää kuvia samasta tilanteesta osoitteessa:

http://www.ffk.fi/janne/Taivaat/050716/Home%20Page

Omassa kuvasarjassani oleva kuva "roikusta" on otettu klo 20.28.

Terveisin,
JK

Janne Kommonen
jannek miuku mac.com