Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.08.2009

Olli, hyvä idea painattaa valkoinen halo mustalle pohjalle. Kannattaa ehkä tosiaan jättää tapaaminen paidasta pois.

Marko, Kuusankoski on tosiaan kyllä melkoisen itseoikeutettu ja siitä löytyy hienoja (ja toki havaintopsykologisestikin kiinnostavia) historiallisia piirroksia. Jarmohan kokosi näitä edellisen tapaamisen esitelmään melkoisen kattavasti. Jarmo, kehtaatko lähettää nuo diat minulle, olen hukannut omani jonnekin.

Sopisiko tuon kanssa tekstiksi vaikkapa karun yksinkertainen: 10 March 1020. Kuusankoski, Finland.

t. Jari