From: Mika Aho <mika.aho_at_nettilinja.fi>
To: Emma Herranen <mellon_at_iki.fi>
Cc: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Wednesday, February 4, 2009 1:50:31 PM
Subject: Re: [ilmakeha-l] Himos 2/3-02-2009 Kuvia

________________________________
From: Mika Aho <mika.aho_at_nettilinja.fi>
To: Emma Herranen <mellon_at_iki.fi>
Cc: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Wednesday, February 4, 2009 1:50:31 PM

Kiitoksia!

Himoksella ainakin on aika hyvin ajantasalla nettisivuilla nuo lumetustiedot ja lisäksi  siellä on muutamia webkameroita joista näkee aika hyvin lumetetaanko. Ja itselle ainakin on tullut tämmöinen mutu tuntuma Himoksesta että melkein aina lumetetaan jos vain sään puolesta voi. Se on jo sen verran iso yritys ja paljon investoitu lumetukseenkin, että niitä käytetään mahdollisimman paljon. Ja tietenkin aika eteläinen sijaintikin pakottaa lumettamaan jos vain säät sallii...

- Mika -

Emma Herranen [mellon_at_iki.fi] kirjoitti:

> Moro,
>
> Oho, aika jäykkää näytöstä ovat herrat käyneet taas kuvaamassa. :-P
> Onnittelut!
>
> Miten ihmeessä te saatte tiedon siitä koska tuolla lumetetaan, vai
> onko puskaradio noin tehokas?
>
> - Emma
>
> --
> Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***
> Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/ilmakeha2-l/summary.html

Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***