Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2008

Olen kuvannut taivaanilmiöitä sarjakuvauksella varsin paljon ja tehnyt niistä leffoja eri tekniikoilla.
Alla olevasta linkistä löytyy joitakin niistä. leffat ovat QuickTime-leffoja ja osa varsin suurikokoisia...

http://homepage.mac.com/jannek/iMovieTheater7.html

Aikaisempia leffoja:

http://www.ffk.fi/janne/

Terveisin,
JK

Janne Kommonen

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***