Kirjoittajan mukaan: Reima I Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.06.2008

Piikin kuvia odotellessa voisin tähän lisätä, että kyseinen aamunkoitto 1.6. oli pyramidinen myös Lammilla Kanta-Hämeessä. En valitettavasti saanut tällä kertaa digikuvia, kun jäi tuo akkulaturi Helsingin päähän, mutta visuaalihavainnoiden huomasin jotakuinkin vastaavan setin, kuin minkä Ruoskanen huomasi vähän etelämpänä. 23 laattakaarta lukuunottamatta oli lähinnä peilikamaa, ja havaintoaika 8.30-9.15.

Ilmeisesti ei ihan pienialainen pyramidikidealue ollut tämä. Missäs kohtaa se Riikonen tätä näytelmää pälyili, Helsingissäkö?

-Reima