Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.03.2007

Mulle heräs heti valtavat visiot kun näin veikan lentokoneen, mitä haloja tuolla voisi saada vangittua kameran optiikkaan, vaikkei itse kykenisi silmin näkemään.

Mutta eihän se veikka sitä mulle anna :-(

Ja muutenkin, monen yhtäaikaisen toiminnon suorittaminen on mulle edelleen vaikeaa sitten konttaamisesta nousemisen. Kauko-ohjattavan käyttö ja kuva-datan ymmärrys saattaisi olla mulle vähän liikaa. Mutta visiot olivat mukavia!

Ilmoittelehan, Jarmo, jos projekti etenee! ~J

Ota käyttöön Windows Live Messenger ja sano kyllä kivuttomalle viestinnälle! http://www.communicationevolved.com/fi-fi/