Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.06.2006

Kun varjoista puhutaan, niin näytän tämän elämäni huimimman varjon. Se oli niin valtava ja niin pelottava, että sitä jäi suuri joukko ihmettelemään kanssani:
http://www.myrsky.com/gallery/album41/Taivaankruunu

~J