Kirjoittajan mukaan: Henri Taino (htaino_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.04.2006

Tervehdyn Itä-Suomesta, läheltä A95 observatoriota. Kuten tavallista, haloja on näkynyt pitkin viikkoa aina silloin kun kameraa ei ole mukana. Mutta ei nämä halo versus kamera -tapahtumat ole ainoita..
Talvella olisi voinut saada huuhkajasta oikein lähikuvan. Siinä se istui parin metrin päässä yläpuolellani puussa, eikä ollut moksiskaan vaikka tein hommia sen alapuolella. Ja kamera.. kotonahan se. Grrr!

Penskana näin oikein halojen halon - näin mun mielestä ainakin. Tämä minun haloharrastus on vielä asteella ihan-kiva-halo, joten en edes ala määrittelemään mitä näin. Siis, ylhäällä oli täysrengas, komeat sivuauringot, erinomaiset 22° kaaret ja ties mitä muuta. Piirtämällä voisi tietysti kuvailla paremmin. Jaahans, ja se kamera.. taas kotona.

Eli jotain kummallista täytyy tuossa kameran kuljettamisessa olla, kun mitään eriskummallista sille ei saa tallennettua.

  • Taino -

Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com