Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.03.2006

Alla olevasta linkistä löytyy selvitys kyseisestä ilmiöstä. Se ei suoranaisesti liity äänivallin murtamiseen. Ikävä kyllä en halua lähteä kääntämään juttua kotokielelle. Tulisi vain sotkuja ja väärää terminologiaa... ;o)

http://www.fluidmech.net/tutorials/sonic/prandtl-glauert-clouds.htm

Terveisin,
JK

Janne Kommonen