Ursa   Cygnukset   Cygnus 2001   Cygnusforum   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut  

 

cygnusforum-l@ursa.fi

viestiarkisto

Tämä cygnusforum-l@ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

From: Palvi Aija-Riitta Elo (arelo@cc.helsinki.fi)
Date: 25.04.2001 07.43


Hei vielä.

Lähetin mailini ennenkuin olin lukenut muita kommentteja,mutta haluaisin Jorman kommentista vielä: yhtään uutta täysin ennen käsittelemätöntä aihetta tuskin Cygnukselle löytää (itse olen ajatellut, että koettaisin kyllä jotain uutta keksiä vielä siihen mennessä, jotain ideoita on jo esitettynäkin kyllä).

Aina on niitä, jotka eivät sillä edellisellä kerralla ole olleet mukana ja aina siitä asiasta voi ja pitäisi etsiä uutta. Näiden tapaamisten yksi tarkoitus on se, että "vanhat konkarit" siirtävät tietoaan uudemmille (en käyttänyt sanaa nuorempi, koska ikä ei tässä ole ainoa selittäjä).

Tästä ilmaisusta "uhri" haluaisin kyllä sanoa, että se on todellakin huono. Lennoille pääsylle on niin kovat vaatimukset suhteessa tarjontaan, että sinne ei varmaan ole yhtään vastoin tahtoaan raahattu, päinvastoin.

Aija

*******************************************************************
* Aija-Riitta Elo Aija-Riitta.Elo@vyh.fi **
* tel +358-9-40300494 ******
* fax +358-9-40300490 **********
* Finnish Environment Institute *******************
* (Kesäkatu 6) P.O.Box 140 ****************************
* FIN-00251 Helsinki ************************************
* Finland ********************************************
*******************************************************************

On Tue, 24 Apr 2001, Matti T Salo wrote:

> Tuo aihe tuntuu hyvältä.
>
> Olen Jorman kanssa täsmälleen samaa mieltä. Ihminenhän on kuitenkin se tärkein.
>
> Pysyn kuulolla ja valmistaudun laittamaan esitelmän ohjelmaan. Ainakin tulleiden kommenttien mukaan näin tulee tehdä.
>
> Matti T.S.
>